بالیوود کده بازی ایرانی Fool or Cool به صورت رایگان منتشر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازی ایرانی Fool or Cool به صورت رایگان منتشر شد
نوشته شده در یک شنبه 27 مهر 1393
بازدید : 657
نویسنده : Admin

fool-or-cool-icon

بازی Fool or Cool اولین بازی تولید شده توسط گروه مستقل و خوش فکر MASK Team است که ساعاتی پیش برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان منتشر شد.

متن سازنده: چندی پیش تیزر عجیبی از اولین بازی کوچک‌مان منتشر کردیم و نظرات متفاوتی را در برداشت. هم‌اکنون این بازی تکمیل و عرضه شده و منتظر شماست. این عنوان که Fool or Cool نام دارد در سبک آرکید و اکشن است. در این بازی شما باید کله‌ی خوک‌های حریف خود را با سرعت زیاد بزنید و امتیاز کسب کنید. عکس‌العمل شما در این بازی به چالش کشیده می‌شود و می‌توانید سرعت‌العمل خود را به‌خوبی بسنجید.

در حین بازی و رسیدن به امتیازهای مشخص، آیتم‌های متفاوتی را به‌دست می‌آورید که هرکدام قابلیت منحصر به فرد خود را دارند از جمله: بمب، بدبخت کننده، بازیِ ریسکی و … .
در Fool or Cool با خوک‌های بامزه و خنده دار روبه‌رو هستید. شاهد حضور DJ بزرگ، Peter Pig هستید. سخن‌هایی از خوک‌های بزرگ زمان قدیم خواهید دید. با منوی جالب و تعاملی مواجه خواهید شد. حرف‌هایی از اشیای بی‌جان خواهید شنید و از بازی لذت خواهید برد.

poster بازی ایرانی Fool or Cool به صورت رایگان منتشر شد

این بازی را هم‌اکنون و به صورت کاملا رایگان می‌توانید از کافه بازار به این لینک دریافت نمایید:

دانلود رایگان از کافه بازار


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبار بازی Fool or Cool , بازی ایرانی Fool or Cool , دانلود بازی ایرانی Fool or Cool , انتشار بازی ایرانی Fool or Cool , عرضه بازی ایرانی Fool or Cool به صورت رایگان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: